Ruilen & Retourneren
Uiteraard hopen wij dat je tevreden bent met je bestelling en doen wij onze uiterste best om al de bestelde oorbellen in goede conditie bij je aan te leveren.
Ben je – om welke reden dan ook – niet tevreden over onze werkwijze. Neem dan contact met ons op om je klacht kenbaar te maken via het contactformulier of per mail naar info@JUNIoorbellen.nl . Wij proberen steeds het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen.
Echter, je hebt het recht om tot 14 dagen na je bestelling van gedachten te veranderen. Wij bieden je graag een restitutie aan. Het bedrag zal worden teruggestort op de kaart die gebruikt is bij de oorspronkelijke transactie.
Bij het retourneren van je bestelling raden wij je aan deze goed te verpakken in bijvoorbeeld de originele verzenddoos of iets soort gelijks. Alle items moeten ongedragen en in originele staat worden geretourneerd. Wanneer er items beschadigd, gedragen of incompleet zijn dan wordt de retour niet in behandeling genomen.
Wat moet je doen?
- Laat ons binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen per contactformulier of per mail (info@JUNIoorbellen.nl) weten dat je je aankoop wilt retourneren.
- Stuur je sieraad (inclusief retourformulier) op eigen kosten naar ons retour via de aanwijzing van ons ontvangen op je mail.
- Vervolgens storten wij binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat bij de aankoop gebruikt werd.
Het sieraad mag uiteraard gepast worden maar mag verder niet gedragen worden. Indien wij constateren dat het sieraad niet enkel gepast maar ook langere tijd gedragen is, hebben wij het recht om het retour gestuurde artikel te weigeren. In dat geval krijg je niet het aankoop bedrag retour, maar sturen wij het sieraad naar jou terug. Een sieraad mag alleen geretourneerd worden in zulke staat dat wij het kunnen verkopen aan een andere klant.
Deze retourvoorwaarden gelden enkel voor aankopen in onze webshop.